thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Rolig lördag!

Publicerad 2013-05-12 09:43:00 i Allmänt.,

Hej! :)

Jag är så trött just nu att jag helst hade lagt mig på sängen och sovit en stund. Men risken är att jag sover för länge och inte lyckas somna ikväll istället. Får hålla ut lite till!
 
Igår vart det pizza-buffé med Lili, Michael och Julie. Sedan såg vi Iron Man 3 (Så bra!!!) och sedan var tanken att vi skulle åka hem. Men vädret var helt underbart. Jag gick fortfarande i shorts efter elva på kvällen utan att frysa det minsta. Så vi gick till Morris, en engelsk pub, en sväng och sedan till Round One. Jag var hemma sju imorse, sov till tolv. Därför jag är så trött. Men det var så himla roligt igår, även om sista timmen innan tunnelbanan började gå var lite jobbig men vi kämpade på, haha.
 
Nu ska jag samla lite energi till att städa lägenheten lite lätt och sedan är det lite plugg som gäller. Blir nog en tidig kväll idag tror jag ;)
 
Obligatoriskt att ta lite purikura. Det är ju så roligt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela