thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Moonlight parade.

Publicerad 2013-05-22 08:12:43 i Allmänt.,

Hej! :)

Ännu en gång har jag glömt bloggen, haha....
 
Vad har gjort sen senast?
I helgen har jag varit på två helt magiska konserter. På lördagen var det NICO Touches the Wall och på söndagen var det ONE OK ROCK. Två av mina absoluta favoritgrupper från Japan, så kan ju säga att jag var mer än nöjd. Och det blev ju bara bättre av att dom är grymt bra live, helt amazing!!
 
Sen har det väl inte hänt så mycket. Det är varmt och fint väder hela tiden. Det är mycket plugg för tillfället, jag har ju ett stort test i början av juli, rätt långt kvar, men jag vill starta med plugget i tid så jag slipper stressa veckorna innan. 
 
Annars är det väl inte så mycket mer tror jag. Kommer jag på något så berättar jag :)
 
Efter NICO Touches the Wall, vi var lyckliga!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela