thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Priceless.

Publicerad 2013-01-27 13:30:13 i J-drama.,

Hej! :)

Ännu ett avslutat drama som måste berättas om, Priceless.
 
 
Kindaichi Fumio, en vanlig business man som är populär och omtyckt av alla. En dag ändras dock allt och hans liv blir helt upp och ner. Kindaichi får sparken från jobbet och lägenhet brinner upp. Tvingad till ett liv utan pengar och någonstans att bo hamnar han hos en äldre dam som tar hand om sina barnbarn. Där får han lära sig hur man överlever utan pengar och sakta börjar livet gå rätt igen.
 
Ska jag vara ärlig har det tagit mig alldeles för lång tid till att ta mig igen det här dramat. Inte för att det var dåligt utan för att så mycket annat har kommit ivägen men nu tog jag mig tid till att kolla färdigt på de sista avsnitten. Och jag kan ju säga såhär, varför gjorde jag det inte tidigare? Det blev bara mer och mer spännande ju längre in i dramat man kom. Rekomenderat till alla med lite tid över!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela