thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Steps to love.

Publicerad 2013-02-06 00:07:26 i Allmänt.,

Hej! :)

Jag som var så lycklig över att det var varmt och sol i helgen är inte lika lycklig nu. Det regnar lite för tillfället och är rätt kallt, dock regnet som tur är sluta till på eftermiddagen. Hoppas solen kommer snart igen!
 
Idag blir det skola, köp av gymkort och så klart ett pass på gymmet. Jag längtar! Har verkligen saknat att gå till gymmet och träna. Det har blivit så mycket promenader och jogging här för mig då det är enkelt och gratis, men nu blir det annat! Ska bli så härligt.
 
Bild på mig från igår, min nya Facebook-profilbild :D
 

Kommentarer

Postat av: Marlene

Publicerad 2013-02-09 09:00:34

Snygg ögonmakeup

Postat av: Caroline

Publicerad 2013-02-11 20:22:26

Vart blev det gymkort? På det lyxiga eller det mindre lyxiga? ;)

Svar: På det lyxigare ;)
Anna Gavlén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela