thewindblows

Med en kärlek för Asien!

För idag är det måndag och underbart väder!

Publicerad 2013-04-29 05:37:28 i Allmänt.,

Hej! :)

Återigen har jag glömt bort det här med att skriva lite varje dag, haha. Tror nog att det alltid kommer vara så. 
 
Idag är det måndag och jag är ledig. Så himla skönt!! Om en stund ska jag och Lili in till Tenjin för lite shopping och så ska hon fixa gelenaglar. Får se om banken är öppen så vi kan växla pengar också, det är ju bara några dagar kvar till vi sticker till Korea nu!! 
 
Vad har jag gjort i helgen då? Jag har sett baseball på tv, självklart förlorade dom för att jag tittade... Jag har legat i parken och njutit av det underbara vädret och sedan har det blivit lite dramatittande. På lördagkvällen vart det middag med Lili och Julie och sedan en sväng till Round One för lite spel och roligt. Underbar helg!
 
Underbara människor! Hur ska vi överleva när vi alla flyttar hem??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela