thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Change.

Publicerad 2012-09-27 15:37:05 i Allmänt.,

Godkväll! :)

Jag vet inte riktigt vad som hänt med mig, varför har jag blivit så dålig på att skriva?
Undrar om dom där två veckorna gjorde att jag liksom på något vis hela tiden glömmer bort bloggen...?
 
I vilket fall som helst, idag har jag väl inte gjort särskilt mycket.
Blev en jogging/promenadtur på förmiddagen på ca en timme, sen var det ju en halvtimme till stället på cykel och självklart en halvtimme tillbaka. Hur härligt som helst att starta dagen på det viset. Duschade och åt lite lunch innan jag tog cykeln in till Tenjin för att kolla lite på H&M och Forever 21 (dock hitta jag inte det jag skulle) och sen hade jag tänkt att jag skulle sätta mig på något fik och plugga några timmar men jag fick så ont i ryggen och hela kroppen, blev supertrött. Så jag cyklade hem igen och har in princip bara legat i sängen och kollat ikapp på Glee.
 
Tror de senaste dagarnas hårdare träning har tagit på mina krafter. Så imorgon får det bli en enkel promenad på morgonen och sen en massa plugg resten av dagen.
 
Just nu sitter jag och försöker plugga in lite glosor, men det är ju inte vidare roligt. Jag ska plugga lite till och sen ska jag nog se till att berätta vidare om när mor och far var här. Har ju en hel vecka kvar!
 
Jag idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela