thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Stay calm.

Publicerad 2012-10-20 16:45:47 i Allmänt.,

God kväll! :)

Visst blir man extra glad när man tar på sig en tröja man inte haft på länge och så är det sådan skillnad? Det hände mig idag. Då det fortfarande är rätt så varmt här har jag hållit mig ifrån stickade tröjor men idag tog jag fram en lite tunnare stickad tröja och den var betydligt större än innan sommaren när jag senaste hade den. Tänk att 7.5kg kan göra så mycket. Det gjorde verkligen min dag!
 
Idag blev det en promenad/joggingtur på förmiddagen, en hel del plugg efter lunch och sedan mötte jag upp Lili för lite middag och tjejsnack. Kan man ha en bättre lördag? :)
 
 
Nu ska jag ta och avsluta denna underbara dag med lite drama, som vanligt ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela