thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Regn och kallt.

Publicerad 2012-10-27 07:45:03 i Allmänt.,

 
Hej! :)

Jag vet inte vad som har hänt med värmen här. Jag tror den har tagit semester nu, haha. I flera dagar har jag frusit supermycket, haft dubbla strumpor och till och med vantar. Men värst är det faktiskt i min lägenhet just nu, två tröjor och en tjock filt. Jag vill ha element! Haha. Och två stora fönster på 13e våningen är väl kanske inte det bästa heller.
 
Imorse när jag var ute på min morgonpromenad kom regnet också. Jag blev bara lite blöt för jag hade ju inge paraply med mig, inte roligt!
 
Ikväll är vi en grupp som ska gå och äta yakiniku! Finns nog inget bättre. Haha. Så himla gott!
 
Inte roligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela