thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Just fly high!

Publicerad 2012-10-19 13:49:48 i Allmänt.,

God kväll! :)
 
Vilken bra dag jag har haft idag! Trots att den började väldigt segt och jag var i min egen värld hela tiden i skolan så blev det bara bättre och bättre. Det blev lunch i Tenjin med Lili, Aimee och Ryo, glass på Vito, lite shopping med avslut på Starbucks som vanligt. Dom som jobbar där känner igen mig och Lili nu och ibland behöver vi inte ens säga vad vi vill ha utan dom vet redan... Haha.
 
Nu ska jag kika runt lite på internet och sedan avsluta denna kväll med lite drama. Helgen har inga planer än förutom träning (Har varit lite dålig med kalorier och träning senaste veckan...) och massor av plugg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela