thewindblows

Med en kärlek för Asien!

In the name of love.

Publicerad 2012-10-28 03:33:36 i Allmänt.,

Hej! :)

Som jag skrev igår så var vi några som gick och åt yakiniku igår. Det är ju så himla gott! Dock var jag supertrött när jag kom hem så orkade inte skriva något alls. Haha. Kunde nog har rullat hem, så mycket som vi åt.
 
Nu på förmiddagen har jag varit ute på den obligatoriska promenad/joggingturen och efter det lite armhävningar och situps. Äter lite kombinerad frukost/lunch nu och senare ska jag ta och plugga några timmar. Lugnt söndag med andra ord.
 
 

Kommentarer

Postat av: Michelin

Publicerad 2012-11-05 20:40:58

Oh va gott det ser ut....
Det är såna här stunder som man längtar tillbaka till Japan, fast man ändå kan laga till sådan maträtt här hemma.. Men njae det får nog kanske bli en resa till Japan igen framöver...

Svar: Sv: Det är ju något med känslan när man äter riktig japansk mat i Japan, det är det nog aldrig något som kommer slå :) Ta och res hit igen! :)
Anna Gavlén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela