thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Handle this.

Publicerad 2012-10-31 14:35:00 i Allmänt.,

Hej! :)

Här blev det då tomt ett tag men ska jag vara ärligt så har jag verkligen glömt bort det. Haha.
 
Idag i skolan hade vi teceremoni första lektionen. Totalt onödigt för mig som verkligen inte klarar av att dricka te, men det var roligt att se de andras miner när dom drack. Det teet som används till dessa ceremonier är verkligen bittert.
 
Här gör dom teet, på ett speciellt sätt.
 
Stackarna som fick dricka.
 
Efter skolan blev det en sväng till Tenjin med Lili och Michael. Vi bara råkade ta lite purikura, men det är ju så roligt!
 
Är vi inte söta? Haha.
 
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och hoppas att jag inte fryser ihjäl inatt. Är superkallt här inne! Haha. Tror nog inte att jag överlever vintern om det ska fortsätta såhär.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela