thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Easy.

Publicerad 2012-10-25 00:38:48 i Allmänt.,

Hej! :)

Som jag skrev igår så mötte jag upp Lili, vi åt lunch och tog oss till banken. Det var betydligt enklare på banken än vad vi trodde och vi var klar på en timme. Efter det gick vi en sväng till Starbucks (Som vanligt, haha) och sedan tog vi oss till Canal City för lite shopping. Jag fick dock bara med mig träningskläder och en julklapp hem. Måste börjas i tid ;) 
 
Extra roligt att gå in där när dom skriver på muggarna. Tänk att vi är så lätta att känna igen! Haha.
 
Nu ska jag fixa mitt hår och sedan dra mig mot skolan. Har dock ingen lust, det är inga riktiga lektioner utan vi ska lyssna på olika regler och saker att tänka på här i Japan, trots att vi gjorde det för ett halvår sedan när vi började skolan. Så onödigt att göra det igen!
 
 

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-10-25 15:06:20

Kommer du hem i jul? :D

Svar: Yes! Jag kommer hem den 21 dec och åker igen den 6 jan, så är hemma ca två veckor :)
Anna Gavlén

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-10-31 13:41:12

Då måste vi ses!?! :D

Svar: Absolut! :D
Anna Gavlén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela