thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Superstar.

Publicerad 2012-11-19 12:25:57 i Allmänt.,

Hej! :)

Jag känner mig sådär grymt bra idag trots att jag inte hann med allt jag hade velat gjort. Jag hade hemskt gärna vela träna men tiden räckte inte till.
 
Efter skolan var jag iväg med Lili och åt lite lunch och sedan köpte jag något som kallas för en kotatsu, i princip ett bord med ett litet element under och sedanm lägger man som en stor filt över och sticker benen under när man sitter vid borden. Då Japan sällan har element så är detta något som används väldigt mycket när det är vinter och jag måste säga att det är himla mysigt. 
 
När vi hade fraktat allt hem på min cykel (det är lite krångligt men det funkade, haha) så satte jag igång och städade hela min lägenhet och det tog nog två och en halv timme nästan. Det behövdes verkligen så nu är det rent och fint här inne och luktar supergott av vaniljljusen som jag har tänt. Passar bra när jag måste plugga lite, göra det så mysigt som möjligt.
 
Så här ser min kotatsu ut. Så himla nöjd!! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela