thewindblows

Med en kärlek för Asien!

När det inte finns någon annan väg att gå.

Publicerad 2012-11-14 13:39:00 i Allmänt.,

Hej! :)

Jag sitter nerbäddad under min älskade filt (utan den skulle jag nog fryst ihjäl för länge sen...) och kikar runt lite. Huvudet börjat kännas lite tungt men jag ska hålla ut en stund till.
 
Efter skolan idag blev det en tur till Tenjin för lunch, plugg på Starbucks och efter det lite shopping. Helt plötsligt hade klockan blivit sju utan att vi hade någon aning om det så min planerade promenad blev inte av. Från och med imorgon så är det nya tag. Trots att jag inte tränat på en vecka har jag lyckats gå ner lite så idag blev det köp av två par jeans och en tröja.
 
Lili och Michael!!

Jag bara älskar den här tröjan!
 
 

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-11-14 15:53:36

Skitsnygg! :D

Svar: Jag vet! Jag älskar den :D
Anna Gavlén

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-11-19 14:33:54

Superfin tröja! :)

Svar: Tack! :D
Anna Gavlén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela