thewindblows

Med en kärlek för Asien!

And never say goodbye!

Publicerad 2012-11-03 12:16:38 i Allmänt.,

Hej! :)

Jag tror att jag har dödat mina fötter idag. Dom kommer nog aldrig bli som förr. Haha, inte riktigt men nästan.
 
Runt halv ett-tiden var det firande av skolan som funnits i 110 år och då var man tvungen att klä sig fint vilket innebär kostym här i Japan. Lite ovant sådär men ska man bo här är det något man måste bli van vid. Det var faktiskt roligt på "partyt". Jag vet dock inte hur många kort jag är med i, med folk jag inte känner. Alla älskar att ta kort på blondinen! Haha.
 
 
På eftermiddagen/kvällen har jag varit och shoppat lite med Lili. Håller på att fixa alla julklappar i tid i år. Jag kommer ha det tillräckligt stressig iaf med att åka hem och så vidare så jag vill ha det gjort. Fortfarande några kvar att köpa men måste komma på först vad jag ska ge till dom personerna, det är ju det som är det svåra.
 
Nu tänker jag avsluta denna lördag med lite godis och drama. Det förtjänar mina fötter, då dom nästan dog av mina nya skor, haha.
 

Kommentarer

Postat av: Michelin

Publicerad 2012-11-05 16:38:19

Jag tycker att det är roligt att följa och se hur du har det i Japan..
Jag var själv där i min ungdoms dagar och jag är glad över att fått uppleva livet i Japan.. Jag känner ibland att jag skulle vilja åka tillbaka och se hur mycket det har förändrats sen jag var där.. Vi får väl se om jag lyckas komma iväg någon gång framöver.. Föresten igår gjorde jag Gyoza som jag o min man åt med stor aptit... Det tillhör en av mina favoriter...
Ha det så mysigt i Japan....
/ Michelin /

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela