thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Tisdag!

Publicerad 2012-05-22 01:15:48 i Allmänt.,

God morgon! :)

Hur underbart är det inte att vakna av att solen lyser in genom fönstret? Man blir ju pigg och glad på en gång. Vilket jag behövde idag då jag var uppe alldeles för sent igår och kollade på Dream High 2. Har blivit liiite fast, haha.

Efter skolan idag ska jag få testa på att göra japansk blomkonst eller något sånt. Skolan firar något speciellt i år och då ska dom göra en video så vi ska bli inspelade. Vet faktiskt inte varför men det ska bli roligt iaf.

Efter det ska jag ta och skynda mig till Genki JACS, min gamla skola. Ska möta upp några där och sen ska vi dra till stranden. Måste ju ta vara på de fina dagarna. Imorgon ska det börja regna... Inte roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela