thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Planer för dagen.

Publicerad 2012-05-13 02:37:26 i Allmänt.,

God morgon! :)

Vakna för en liten stund sen. Ska strax äta lite frukost och sen bege mig ut på en långpromenad. Har äntligen börjat få tillbaka min motivation till att motionera och äta rätt. Så skönt! Så vi får väl se hur det går den här gången.

Senare idag ska jag nog ta och göra lite shopping. Måste köpa lite saker till lägenheten. Har bott här i över fem veckor men fortfarande har jag inte ordnat med en byrå, vilket verkligen behövs. Igår spanade jag inte en men hade tyvärr inte tillräckligt med pengar med mig så får gå tillbaka dit idag och köpa den. Tar bara 5 min med cykel. Underbart!

Självklart ska det bli lite pluggning också. Måste plugga kanji!!! Det är väl för det mesta det jag plugga då jag redan vet all grammatik vi går igenom för tillfället. Men kanjis... Det är svårt!

Hur tänker ni tillbringa er söndag?

Kommentarer

Postat av: callefille

Publicerad 2012-05-13 07:34:40

fin blogg :) allt bra?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela