thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Lite nytt! :)

Publicerad 2012-05-13 11:11:10 i Allmänt.,

Hej! :)

Hur härligt är det inte att ha ett bord igen? Har varit utan ett bord sen jag flyttade till min egna lägenhet. Men nu tog jag äntligen tummen ur och köpte mig ett bord. Självklart ett lågt japanskt bord. Nu är det bara en stol till och sen en liten bokhylla som fattas sen är jag nog ganska nöjd.

Dagens andra stora grej att bli hemsläpad. Jobbigt, men så härligt när jag väl kom hem.


Innehållet i dagens första paket, en byrå i enbart plast. Billig! Men vad gör det om den är lite ful, syns ju ändå inte när jag stänger dörren ;)


Dagens andra paket: Ett rosa bord! Helt underbart.


Kommentarer

Postat av: Eva i Aten

Publicerad 2012-05-13 12:42:11

Så kul att plugga i Japan! Låter superspännande!

☼☼☼

Postat av: Usagi - Yapano

Publicerad 2012-05-13 18:22:38

Älskar det rosa bordet <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela