thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Lite förslag, tack! :)

Publicerad 2012-05-11 14:15:43 i Allmänt.,

God kväll! :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för tillfället... Vill ju få igång lite motivation till att skriva massor av inlägg men jag har lite idétorka så det är lite svårt att komma igång. Ge mig lite förslag! :)

Fredag idag, den här veckan har gått så himla fort. Vet inte riktigt vart den tog vägen! Klockan är redan nio på kvällen här borta i Japan och jag har en skön hemmakväll. Den här veckan har jag kommit hem alldeles för sent alldeles för många dagar så jag behövde en hemmakväll och bara ta det lugnt. Aldrig fel.

Vad resten av helgen bjuder på vet jag faktiskt inte. Har inget alls planerat vilket faktiskt känns lite konstigt. Förhoppningsvis får jag tag på någon som vill mötas upp och äta middag eller något imorgon kväll. Annars blir nog den här helgen rätt lång om jag inte träffar någon alls. Vi får allt se vad som händer.

Nu ska jag ta och titta på de två sista avsnitten av Take care of the young lady. Ett koreanskt drama. Kommer upp en recension imorgon förmodligen.

Ha en toppenkväll nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela