thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Tell the DJ "turn it up" and dance a little more.

Publicerad 2012-03-18 13:37:11 i Allmänt.,

God kväll! :)

Söndag kväll redan, helgerna går så himla fort här. Men så är det när man har roligt, eller hur?

Igår var det som sagt shopping på schemat och jag fick med mig lite saker hem. En väska, strumpor, strumpbyxor och en tröja. Helt nöjd med det. Jag letar fortfarande ett par skor dock, men det är svårt att hitta min storlek här i Japan. Annars skulle jag ha hittat ett par skor för länge länge sen. Det finns så grymt mycket fina skor här som vi inte har alls i Sverige.

På kvällen runt klockan åtta var vi ett gäng på nästan 20 personer som samlades och gick och shabu shabu. Hur trevligt som helst! Massor av prat och skratt och tok. Eftersom det var avskedsmiddag för Lili följde vi med henne till bussen efteråt. Så sorgligt att säga hejdå till henne! Men har jag tur är hon tillbaka här i Fukuoka igen i september oktober. Så himla roligt!

Idag har jag inte gjort mycket. Vaknade ganska sent eftersom jag kom hem halv fem imorse... Har varit in till Tenjin och Starbucks för att plugga lite med Lyda och sen åt vi ramen innan jag åkte hem igen. Just nu ligger jag och kollar lite på drama innan det är dags att sova snart igen.

För att det här gör mig glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela