thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Spring Day.

Publicerad 2012-03-20 15:43:33 i Allmänt.,

God kväll! :)

Klockan här borta i Japan börjar närma sig midnatt och jag borde verkligen sova. Men först tänkte jag slänga in ett inlägg om dagen.

Här i Japan är det röd dag idag, någon form av Spring Day. Iaf, vid elva möttes vi utanför skolan för att gå till Maizuri Park där vi delades in i lag. Japaner och elever blandat. Vi fick en stund på oss att lära känna varandra och äta lunch. Efteråt blev det frågesport. Tyvärr vann inte mitt lag... Haha. Gjorde mig inget eftersom första priset var att gå och äta sushi. Jag gillar inte alls sushi som ni alla vet.

Det var en rolig dag med massor av skratt och prat på både engelska och japanska. Det var soligt så jag är till och med lite röd i ansiktet. Hur ofta händer det innan mars är slut i Sverige? Typ aldrig. Hur härligt som helst med vår!

Gruppfoto som vanligt när det är sånt här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela