thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Shake it up!

Publicerad 2012-03-27 13:23:23 i Allmänt.,

God kväll! :)

Jag tror att mina fötter kommer ta död på mig snart, haha. Har gått alldeles för mycket idag i alldeles för fel skor. Men det var så underbart skönt väder att det bara inte gick att sitta inne och göra ingenting. Men jag skulle ha haft andra skor...

Jag och Lyda har varit överallt och ingenstans idag. Starbucks, shopping, middag, inköpt en futon. En futon är en typisk japanskt säng, typ som en madrass på golvet men den är lite speciell. Det är iaf vad jag tänker sova på i min lägenhet. Så mycket billigare än att köpa en säng! Härligt att det är avklarat. Nu är det inte så mycket mer jag kan göra innan jag flyttar. Förutom att packa alla mina väskor... Det kommer ta sin lilla stund men det tänker jag roa mig med imorgon.

Tror jag är lite kär i dessa killar just nu.
SHINee.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela