thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Let me hear you voice.

Publicerad 2012-03-29 00:44:50 i Allmänt.,

God morgon! :)

Hur underbart är det inte att vakna upp till ännu en dag med sol och värme?
Jag njuter för fullt av vädret här i Fukuoka för tillfället. Känns inte alls som om det bara är slutet av mars, det skulle inte vara i närheten av så här varmt hemma i Sverige nu. Jag försöker ta tillvara på det så mycket jag kan, helt underbart!!

En annan rolig sak är att igår när jag började kolla på ett nytt drama (Ohitorisama) så insåg jag hur mycket japansk gramatik jag faktiskt kan. Jag kände igen så himla mycket av. Det är grymt roligt! En annan sak vara att soundtracket till dramat är en av mina favoritlåtar, och jag hade ingen aning om det! Haha.

BigBang - Koe wo kikasete (Låt mig höra din röst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela