thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Äntligen helg!

Publicerad 2012-03-17 02:16:44 i Allmänt.,

God morgon! :)

Igår var en konstig dag, hela dagen. Jag var grymt trött på morgonen, höll knappt på att ta mig upp ur sängen. Vet inte riktigt varför, jag var bara otroligt trött. Skolan var okej men lite ledsam. Lili, en tjej som varit här ända sen jag kom och tre månader för, gjorde sin sista dag. Det är så sorgligt att människor man blivit vänner med helt plötsligt bara åker hem igen. Inte är kvar på skolan på måndag. Det var extra sorgligt för att det var Lili, vi har umgåtts så himla mycket och har alltid så himla roligt tillsammans.

Efter skolan blev det en sväng till Starbucks med Lili och Lyda, en hel del prat. En liten shoppingsväng blev det också. Sen åkte jag hem en sväng för att lämna mina skolböcker och byta om till lite finare kläder. Jag skulle på en typ studenfest med Aimee och Cajsa men tyvärr blev planerna ändrade. Aimee fick förhinder och kunde inte komma så jag och Cajsa mötte upp lite annat folk från skolan och gick och gjorde azobihodai istället. Allt du kan spela i tre timmar. Jag var rätt trött och mina tankar var på annat håll men det var roligt iaf. En bra fredagskväll.

Idag är det shopping på schemat. Vi är några stycken som ska åka till några outlet malls och senare på kvällen blir det en riktigt avskedsmiddag för Lili. Hoppas på en underbar lördag och önskar er detsamma.

Gruppfoto från i fredags. Det tas ett sånt varje fredag när folk åker hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela