thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Sayonara!

Publicerad 2012-06-30 07:02:35 i Allmänt.,

Hej! :)
 
Igår nämde jag lite snabbt att jag varit tvungen till att säga hejdå till några kompisar på min förra skola som åker hem under helgen. Här kommer det lite bilder från deras tal som man gör när man lämnar den skolan.
 
Marco från Tyskland. Andra gången han kommit till Genki, första gången var i januari samtidigt som mig. Och han kommer komma igen. Awsome person!
 
Phoebe från USA. Grymt rolig tjej!
 
Beryl, kommer dock ej ihåg vart hon kommer ifrån just nu men är rätt säker på att det är USA. Kommer nog tillbaka i april till min nuvarande skola.
 
Flavio! Från Schweiz. Har varit här i fem månader så är självklart inge roligt att säga hejdå. Men måste man så måste man.
 
Och sist så har vi Katrin från Tyskland. Kommer verkligen sakna henne då vi haft så mycket roligt ihop, massor av skratt och prat om snygga pojkar. Haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela