thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Hands up!

Publicerad 2012-06-05 14:19:49 i Allmänt.,

God kväll! :)

Här var det visst lite tomt. Har inte riktigt haft tid till att skriva. Så kan det gå ibland.

Igår, måndag, var jag till min gamla skola efter jag slutat. Det var en kompis som kom tillbaka dit och ska plugga 4 veckor till så var dit och sa hej. Sen hängde jag med ett annat gäng på karaoke och sen lite middag. När jag kom hem var det bara att göra läxan, ta en dusch och gå och sova. Råkade bli lite för sent...

Idag cyklade jag återigen in till Tenjin för att möta en annan kompis som kommit tillbaka. Så roligt! Vi satt på Starbucks några timmar och pluggade, sen blev det en liten shoppingrunda som vanligt och som avslut lite middag innan jag cyklade hem igen. Jag tog mig ut på en springtur och jag märker redan skillnad! Det går redan mycket lättare med joggingen och jag tror nog jag ska klara mitt mål.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen avsluta den här kvällen med ett dramaavsnitt. Det drama som kollas på nu är koreanska Love Rain. Det är dock bara tre avsnitt kvar så det blir snart ett riktigt inlägg om det. Några dagar till bara.

Karaokebilder!
Ber om ursäkt för den dåliga kvaliten... Jag orkade inte riktigt vara så noga.


Två tjejer som verkligen gick all in. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela