thewindblows

Med en kärlek för Asien!

M!Countdown.

Publicerad 2012-07-06 01:06:07 i Koreansk musik.,

God morgon! :)

Jag tror jag dog lite när jag såg den här videon. Det är Super Junior's första uppträdande men den nya skivan på musikprogrammet M!Countdown.
 
Den första låten heter From u och är bara så underbar. Det är faktiskt min favoritlåt från hela skivan. Jag gillar att dom har ställt Ryeowook, Kyuhyun och Yeesung som sjunger det mesta uppe på dom trappsakerna medans fem av dom andra killarna dansar. Jag älskar för den delen dansen till låten. Och jag måste bara nämna att Shindong har blivit så otroligt snygg. Det är killen som har lite rosa i håret. Han har gått ner en massa i vikt och det har gjort så himla mycket för honom. 
 
Den andra låten är titelspåret Sexy, free & single. Jag älskar även den här dansen. Hur bra som helst och jag gillar deras styling på kläder och så vidare. Bra, bra. Låten tog mig några gånger av lyssning för att jag skulle gilla den men nu är även den en av mina favoriter från skivan.
 
Titta och njut!
Super Junior - From u - Sexy, Free & single
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela