thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Lightless.

Publicerad 2012-07-10 13:34:44 i Allmänt.,

God kväll! :)

Ibland, då bara är man dålig på att uppdatera. Sånt är livet.
 
Vad har jag då gjort de senaste dagarna?
Både söndag och måndag (efter skolan, så klart) har jag tillbringat på stranden. Kan det bli härligare än så? Det har äntligen varit några fina dagar här efter ca tre veckor med regn. Har vi tur är regnperioden slut för den här gången.
 
En Ann som är väldigt glad i vattnet.
 
Snygga brudar, eller hur? ;)
För det ser så grymt roligt ut!

Jag har även stött på dessa människor ett antal gånger de senaste dagarna. Jag vet inte riktigt vad det är dom gör, men tror det har något att göra med någon slags festival. Dock är det lite irriterande att man ser det rumpor, inte direkt det charmigaste jag vet.
 
Annars så har jag pluggat väldigt mycket, jag har ett stort test om ca en vecka och jag vill hemskt gärna göra väldigt bra ifrån mig på det. Så mycket mer roligt har jag inte haft.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela