thewindblows

Med en kärlek för Asien!

I do, I do.

Publicerad 2012-07-30 15:33:19 i K-drama.,

God kväll! :)

Jag har precis avslutat dramat I do, I do.
 
Hwang Ji An är en successfull kvinna i 30-årsåldern som designar skor. Hon blir gravid efter ett one night stand med den nya killen på jobbet, Park Tae Kang.

Jag tycker inte det behövs någon mer introduktion än så. Ni kan ju gissa er till resten. Trots den rätt uppenbara storylinen blev jag glatt överraskad. Det var inte så seriöst som jag hade förväntat mig, istället var det rätt mycket humor med och problemen dom stötte på var inte alltför otänkbara. Jag tycker verkligen om karaktären Park Tae Kang också, han var bara så underbart korkad och söt. Han drog nog upp betyget ett snäpp. Helt klart värt att kolla på om man inte vill ha något så svårtsmält. Perfekt som lite sommarunderhållning.
 
Välgjort och bra, en välförtjänt 4 av 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela