thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Best of me.

Publicerad 2012-07-02 10:09:44 i Allmänt.,

Hej hej! :)

Jag har ibland svårt att hänga med när humöret svänger. Imorse när jag vaknade och ungefär fram till lunch ville jag bara gå hem och sova men när jag väl kom hem, tagit en huvudvärkstablett och vilat lite är jag som på topp igen.
 
Nu ska jag ta och plugga lite, har man ett test på hela boken om två veckor så har man. Lika bra att börja i tid om jag ska hinna gå igenom allt... Efter ska jag nog ta mig ut på en joggingturen, hoppade över gårdagens på grund av regn.
 
Pocky till sällskap när man pluggar är aldrig fel.
 

Kommentarer

Postat av: Sanne

Publicerad 2012-07-02 10:17:16

POCKY! <3 <3

Svar: Pocky is awsome! Finns hur mycket som helst av dom här :)
Anna Gavlén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela