thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Duktig tjej.

Publicerad 2012-02-07 09:06:05 i Allmänt.,

Hej! :)

Idag var jag duktig och åkte hem direkt efter skolan. Eller, jag var till affären innan jag åkte hem men det räknas ju inte. Just nu håller jag på med min tvätt, städar och grejar med lite allt möjligt. Snart klar med det bara jag lyckas komma in i rummet med dammsugaren, det behövs verkligen dammsugas i mitt rum för tillfället. Superskitigt! Haha.



Jag ska plugga massor idag, har jag iaf bestämt mig för. Men vi får väl se om min energi tar slut efter städningen. Jag skulle behöva plugga ett antal timmar och gå igenom allt som jag lärt mig hittills. Känns som om det första börjar glömmas bort, inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela