thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Monster.

Publicerad 2012-12-13 00:06:30 i Allmänt.,

God morgon! :)

Torsdag redan, vart tar mina dagar vägen? Om en vecka tar jag mig upp för att göra sista dagen i skolan innan jag flyger hem på fredag förmiddag. Vad jag längtar!
 
Idag ska jag försöka beta av lite saker på min lista på saker att göra innan jag är borta i två veckor. Alltid är det ju något som ska göras men tack och lov har jag jag redan gjort alla de jobbiga och tråkiga sakerna och bara har det roliga kvar. Då blir det ju inte så jobbigt att göra det.
 
Vad bjuder eran torsdag på?
 
Filten över axlarna är ett måste när man äter frukost i min lägenhet, det är så kallt här på morgon!
 

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-12-13 17:00:54

Fin filt! ^^

Min torsdag har bestått av lite julklappsshopping, fix hemma och nu är jag på jobbet :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela