thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Hej hopp!

Publicerad 2012-12-17 14:07:09 i Allmänt.,

Hej! :)

För visst har vi väl alla perioder när vi helt glömmer bort att vi har en blogg? Just nu är det lite så för mig. Mycket att göra och ingen lust att skriva så mycket. Det mesta i mitt huvud kretsar till min hemresa på fredag. Bara några dagar kvar nu och jag är taggad så himla mycket. Längtar efter min familj, alla vänner och för att inte nämna den underbara svenska julmaten! Ska bli helt underbart att vara i Sverige i två veckor, bara känslan av att jag kommer förstå precis vart ända ord som sägs ska bli så himla skönt. Snart!
 
För det här beskriver verkligen mitt sätt att tänka på. Vem vill vara normal?
 

Kommentarer

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-12-21 09:32:20

Jag får nästan ångest när jag glömmer bloggen haha. Som nu när jag varit sjuk så har jag inte orkat uppdatera och det känns inte alls bra :S Men nu har jag sluppit febern och har bara denna hemska hostan kvar så jag ska försöka uppdatera bloggen som vanligt från och med idag :)

Svar: Håller helt med dig. Jag har inte startat datorn sedan jag kom hem till Sverige i fredags, så då blir det lite tomt :)
Anna Gavlén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela