thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Min lördag.

Publicerad 2012-08-18 16:58:42 i Allmänt.,

God kväll! :)

Jag är inte riktigt tillbaka på topp än, men jag kämpar på så snart är jag nog tillbaka helt.
 
Idag har jag iaf varit ute och gått 11km. Det blir bara längre och längre för varje gång känns det som. Men jag mår så bra av det, även om mitt knä inte riktigt vill samarbeta hela tiden. Lite ont gör det.
 
Det finns så många katter i parken där jag går varje dag. Dom ser ut att riktigt njuta ibland.
 
Efter en dusch kollat jag något avsnitt på drama, läste lite manga och bara gjorde ingenting. Vid fem kom Aimee hit och vi satt och pratade en stund innan vi vid sju-tiden mötte upp Vincent och gick och åt middag. Efter det gick jag bara hem igen, är rätt trött idag.
 
God mat! En av favoriterna.
 
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, klockan är redan tolv här. Jag måste upp i tid imorgon så jag kan sova i lagom tid för att orka ta mig upp till skolan på måndag. Ska bli härligt att få något att göra om dagarna igen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela