thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Intuition.

Publicerad 2012-08-22 12:48:59 i Allmänt.,

God kväll! :)

Jag har varit så trött på kvällarna den här veckan, även idag. Det beror förmodligen på att jag går upp betydligt tidigare än vad jag har gjort en tid och att jag träffar mer folk och gör mer saker. Därför ligger uppdateringen bara på ett inlägg om dagen, men det får vara så den här veckan.
 
Idag var det skola, jag hatar verkligen onsdagar. Av tre lektioner har jag två av världens tråkigaste lärare! Det är dessutom på dom två längsta lektionerna, en och en halv timme är en lektion. Det första läraren är (ursäkta uttrycket!) en j*vla kärring. Hon tror att jag inte kan några kanji bara för att jag inte är kines. Har massor av kineser i klassen om dom får en helt annan bemötning av henne. Tur det bara är en dag i veckan...
 
Efter skolan blev det lite plugg, kikande på youtube-videos, skype-samtal med mamma och pappa hemma i Sverige och som avslut en promenad/joggningstur. Jag hade dock en himla tur med vädret, precis när jag kom innanför dörren till lägenheten började det vräka ner och blixtra och dundra som jag vet inte vad, haha. Läskigt från 13e våningen...
 
 
Nu ska jag kolla något avsnitt drama innan det är dags för att krypa ner i sängen.
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela