thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Heartless.

Publicerad 2012-08-21 14:43:30 i Allmänt.,

God kväll! :)

Klockan är bara halv tio på kvällen här just nu men både huvud och kropp är redo för att sova, helst för en timme sedan. Men jag ska försöka hålla ut en halvtimme till, annars vaknar jag ju alldeles för tidigt. Det tar på krafterna att vara tillbaka i skolan igen, är ju inte van att gå upp så tidigt. Haha. Kommer nog in i det snart.
 
Förutom skolan idag har jag gjort lite andra nödvändiga saker. Känns ju alltid så bra när det är gjort. Sen har jag varit ute på en dryg timmes promenad också, jag har tränat varje dag nu i över två veckor och redan tappat 2kg. Motivationen är hög just nu och jag hoppas den fortsätter att hålla i sig. Heja på mig om jag börjar bli lat igen, okej? Haha.
 
Utsikten från balkongen (13 våningar upp) igår kväll, detta är en av anledningarna till att jag gillar min lägenhet. Läskigt i början, men nu älskar jag det.
 
 

Kommentarer

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-08-21 22:43:41

Fan vad bra gjort av dig! 2kg på två veckor är ju jättebra! :D

Svar: Tack! Jag kämpar på och fler kilon ska det bli :D
Anna Gavlén

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-08-22 08:29:06

Jättebra när man kan få motivation att göra något sådant. Jag skulle med vilja gå ner några kilon men jag är för lat haha XD

Svar: Bara att bestämma dig för dig så kan du med :D
Anna Gavlén

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-08-22 09:24:33

Haha jo det kan jag nog.. Men jag brukar ut och röra på mig fast sen efter en veckas tid eller något och jag inte ser resultat så ger jag alltid upp :/ haha men jag ska bättra mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela