thewindblows

Med en kärlek för Asien!

En tur till Ikea.

Publicerad 2012-08-11 10:21:30 i Allmänt.,

Hej! :)

Som rubriken säger har jag äntligen varit iväg till IKEA här i Fukuoka. Det öppnade redan i början av april och det tog mig hela fyra månader innan jag tog mig dit. Och värt det kan jag lova! Att få känna sig lite som hemma, även om Japan är hemma nu så kommer Sverige alltid vara hemma för mig. Det var roligt att se att allt faktiskt ser likadant ut där som hemma plus att det var en hel del saker som var på svenska. Jag trivdes som fisken i vattnet.
 
 
Självklart var jag ju tvungen att äta köttbullar till lunch. Är det något jag saknar med Sverige är det köttbullar.
 
Bilder på vad som inhandlades kommer lite senare idag. Måste packa upp och fota allt. Ska försöka hitta lite energi till att göra det snart.
 

Kommentarer

Postat av: Thildas Life ♥

Publicerad 2012-08-12 04:09:50

Åh vad jag älskar att vara på IKEA när jag väl är där! :)

Svar: Eller hur! IKEA är bäst :) Speciellt när man har lite hemlängtan från andra sidan jorden ;)
Anna Gavlén

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-08-12 09:52:13

Härligt att du kom iväg till IKEA :D Och du hittade en hel del ser jag ^_^ hehe exakt de ljusen brukar jag typ alltid köpa när jag är där haha

Svar: Vanilj ljusen är dom bästa som finns. Bara ha några framme och hela lägenheten doftar vanilj. Behöver ju inte ens tända dom :P
Anna Gavlén

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-08-12 15:44:20

Haha jaa precis! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela