thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Are you ready now?

Publicerad 2012-08-20 09:08:32 i Allmänt.,

Hej! :)

Första dagen efter lovet idag. Kändes ju lagomt jobbigt att gå upp imorse men jag gjorde det och var i tid tills vi började. Var väl egentligen inget speciellt som hände idag, vi fick tillbaka vårat test som vi gjorde innan lovet började. Totalt fick jag 378 av 400 och det är jag mer än nöjd över. Bara nya tag nu då vi har ett liknande test imorgon, önska mig lycka till. Haha.
 
Har precis ätit en väldigt sen lunch, klockan är redan fyra här. Men jag hade inte tid att äta tidigare. Efter skolan hjälpte jag och andra på skolan några japanska universitetselever att göra blommor. Dom ska försöka slå något Guiness Världsrekord. Riktigt vad det är vet jag inte. Men vi höll på fram till tre så det fanns ingent tid till att äta något.
 
Nu ska jag vila huvudet i några minuter innan jag måste plugga lite. Alltid lika roligt. Lite senare ska det bli en promenad/joggingtur. Måste dock vänta på att det blir lite svalare, idag är det verkligen varmt här...
 
Jag idag innan skolan.
 

Kommentarer

Postat av: Johanna aka Retrolover

Publicerad 2012-08-20 13:36:29

Fin rosett!

Svar: Tack! :)
Anna Gavlén

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-08-20 17:23:50

Fin bild! :)
Bra att du fick så högt på ditt prov ju! Vi har det också väldigt varmt idag, skönt med samtidigt jobbigt eftersom jag har haft migrän i stort sätt hela dagen :/

Svar: Tack! :D Det var skönt, jag trodde det gått betydligt sämre :P
Usch för migrän. Jag är en av de lyckliga som aldrig drabbats av det men jag kan tänka mig hur ont det gör. Hoppas du är bättre idag :)
Anna Gavlén

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-08-21 10:42:08

Sv: Okej men det var ju bra att du lyckades bättre än vad du trodde. Dock har jag själv erfarenhet av att när man tror att det har gått skit på ett prov eller liknande så har det alltid gått mycket bättre än vad man trodde ^^ Ja migränen försvann under natten och nu hoppas jag bara att den håller sig undan idag :)

Svar: Ja, eller hur! Idag gjordes det ett nytt test, ungefär samma som förra gången. Kändes okej på kanji och ord delen men grammatik delen kändes uruselt. Får tillbaka resultatet imorgon, hoppas på att det gick bättre än vad jag tror :P Vad bra!
Anna Gavlén

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-08-21 16:46:22

Okej, jag hoppas det gick lika bra idag då :) Men det tror jag nog att det gick, du verkar vaar duktig på det där! :D

Svar: Tack! Rätt okej gick det nog, får veta om några timmar :)
Anna Gavlén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela