thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Obsession!

Publicerad 2011-09-07 19:22:08 i Allmänt.,

Konnichiwa! :)

Min hjärna är mos just nu!
Den funkar inte alls och det är så otroligt jobbigt när jag har tusen saker att göra, haha.
Eftersom jag fyller år på fredag men ska bjuda på fika och sen fest på lördag så är det massor som ska bakas och fixas till det så har jag inte tid med en hjärna som inte funkar som den ska.
Jag har iaf fått allting handlat, typ.
Lite glömdes bort tyvärr men som tur är räcker det med att jag handlar det imorgon efter jobbet.

Jobbar 9:30-18:00 imorgon, alltså en stängning.
Får se hur jag orkar med det, hoppas på att det är lite lugnare imorgon och speciellt att det inte regnar så vi kan vara ute mycket.

Det var allt jag hade att säga just nu.
Förresten, som ni kanske kan gissa så kommer min uppdatering vara värdelös i flera dagar nu, ända fram till på söndag-måndag när allt är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela