thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Asuko march!

Publicerad 2011-09-04 14:36:19 i J-drama.,

Konnichiwa! :)

Namn:
Asuko march


Avsnitt: 9

År: 2011

Skådespelare: Takei Emi, Matsuzaka Tori, Kaku Kento, Nagayama Kento m.m.

Handling: Yoshino Nao klarar inte inträdesprovet för skolan hon vill komma in på. Det slutar med att hon börjar på en teknisk skola, Asuko. Av 148 elever är det endast 3 tjejer och Yoshino är den enda i hennes klass.

Mitt betyg: Jag gillade det jag läste om det här dramat innan jag började titta och det gjorde att jag hade rätt höga förväntningar för att det skulle vara bra. Riktigt så bra som jag trodde att det skulle vara var det inte, men helt klart blev jag fast och sträckkollade genom alla avsnitten. Slutet var inte heller det bästa men jag brukar sällan tycka om sluten på draman så det spelar inte så stor roll.

Kommentarer

Postat av: Cat

Publicerad 2011-09-04 20:11:44

Mjo jag förstår det, det finns ju så himla mycket man vill se! Jag har också skjutit på den faktiskt, tre år tror jag, men nu har jag äntligen börjat se den. Hittills tycker jag att den är jättebra ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela