thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Turn it up!

Publicerad 2011-10-24 18:46:17 i Allmänt.,

Konnichiwa! :)

Med en förkylning på G och en massa tankar i huvudet är jag inte riktigt på topp.
Men trots det kämpar jag på och det går åt rätt håll.

Idag har jag jobbat länge, för länge för att jag skulle orkar göra något mer idag.
6:30-16:00, det tar på krafterna så någon träning blir det inte idag.
Men det kanske är bra, med tanke på förkylningen.
Jag har turen att inte börja förens 9:30 imorgon så då blir det sovmorgon och om jag dessutom går och lägger mig tidigt idag så hoppas jag på att förkylningen inte bryter ut helt utan fortsätter vara som det är nu eller kanske till och med försvinner helt.
Jag håller tummarna iaf!

Igår insåg jag en otroligt rolig sak och det är:
På fredag är det precis två månader kvar tills jag åker iväg till Fukuoka, Japan.
Det börjar närma sig och jag börjar inse att jag faktiskt ska åka iväg på riktigt och att det inte är så långt kvar.
Det känns otroligt bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela