thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Protect the boss!

Publicerad 2011-10-24 19:33:00 i K-drama.,

Konbanwa!

Lika bra att beta av dramana som ska skrivas om.
Nu är det ett k-drama, Protect the boss, på 18 avsnitt från 2011.


No Eun Seol får äntligen ett jobb som professionel sekreterare på en stor firma efter att ha varit arbetslös länge. Men lyckan vara inte så länge när hon inser att hennes chef, Cha Ji Heon, börjar falla för henne. Och vad känner hon egentligen för chefen?

Jag älskar Chi Ji Heon! Så enkelt är det. Han är otroligt rolig och otroligt söt. Jag har lite mer svårt för No Eun Seol, kanske för att hon är lite velig i sina beslut, men gillar henne med.

Ett bra drama som blandar allt det jag tycker är bra. Kärlek, humor, spänning, en bra handling. Jag gillar när det händer saker hela tiden och det gör det verkligen här. Ett stort plus är att det faktiskt har lite annorlunda handling är de flesta k-draman jag brukar se. Visst, en omöjlig kärlek och massor av motgångar finns så klart med men samtidigt är det inte samma omöjliga kärlek och samma motgångar i det här dramat som i andra draman.

Jag gillar det här starkt och ska absolut se det igen om ett tag. Och det är otroligt bra betyg från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela