thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Mystery.

Publicerad 2011-10-09 08:48:33 i Allmänt.,

Ohayou! :)

Inga planer alls för den här söndagen, härligt att bara ta det lugnt.
Men en tur till gymmet och lite städning måste jag göra ändå.
Men något annat tänker jag nog inte göra, bara ligga i soffan, haha.
Har ni några planer för denna söndag?

Nyss vaknat för den delen, och självklart hamnar man framför datorn på en gång.
Jag undrar vad jag gjorde innan jag hade en egen dator.
Det var ju inte så att man gick och satte sig vid datorn det första man gjorde då eller.
Tänk vad tråkigt livet skulle vara utan dator! Haha!

Snygga pojkar i U-KISS!


Kommentarer

Postat av: callefille

Publicerad 2011-10-09 11:42:57

Kolla in min gayblogg :D Kommentera gärna också vad du tycker och vad du vill ha svar på :D

Postat av: felicia

Publicerad 2011-10-09 14:26:53

fin blogg! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela