thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Godmorgon lördag!

Publicerad 2011-10-15 09:03:56 i Allmänt.,

Ohayou! :)

Det är lördag morgon och jag har redan varit vaken i en timme.
Varför envisas jag med att gå upp åtta fast jag kan sova hur länge som helst?
I vilket fall som helst är det skönt att inte sova bort dagarna längre och helgen känns mycket längre när man börjar dagarna tidigare.

Jag ska strax äta lite frukost och sen ska jag bege mig mot gymmet för lite träning.
Efter att jag både hoppade över träningen och åt lite onyttigt igår får jag se till att ta i lite extra idag.

Sen har jag som vanligt lite att göra här hemma, jag spar alltid all städning till helgen kommer.
Det tar för mycket tid och hinns inte riktigt med i veckorna, speciellt om jag jobbar sent och sen ska hinna med och träna och göra annat.
Så det ser verkligen inte trevligt ut här så en ordentlig storstädning blir det på eftermiddagen.
Rent och snyggt är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela