thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Don't tell me goodbye!

Publicerad 2011-10-26 18:18:54 i Allmänt.,

Konnichiwa! :)

Idag på jobbet trodde jag att jag skulle bli tokig!
Det var massor med småknott som höll på att äta upp oss allihop när vi var ute på eftermiddagen.
Så vid mellanmålet hade vi röda prickar i pannan för knotten ätit så mycket på oss.
Riktigt hemskt och kliar gör det också!

Efter jobbet har jag varit ner på stan en sväng och fixat lite till helgen.
Då är det halloween-fest som gäller.
Så har fixat lite till min utklädnad och för en gångs skull så är jag faktiskt rätt nöjd med vad jag ska klä ut mig till. Men ni får vänta tills på lördag innan ni får se.
Någon som kanske kan gissa vad som finns i påsen?


Kommentarer

Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Publicerad 2011-10-26 20:34:16

SV: jaha, okey trodde först att du gjorde det :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela