thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Super Junior Mystery 6

Publicerad 2011-11-21 09:33:46 i K-drama.,

Ohayou! :)

För någon vecka sedan kom jag på den otroligt dumma idéen att kolla på Super Junior Myster 6. Anledningen till att jag ville se den var ju självklart att det var hela Super Junior som var med. Men varför var det tvungen att vara så läskigt!? Jag höll på att dö i varenda avsnitt tror jag och sova kunde jag inte efteråt heller, haha.

Myster 6 är en skräckmocumentary. Handlar om gruppen Super Junior med Donghae som huvudperson. När han börjar drömma massor av konstiga drömmar tar bandet hjälp och det installeras kameror som fångar spöken på bild. Det är en massa läskiga saker som händer. Man får följa Super Junior när dom försöker ta reda på varför det spöka i deras lägenhet.

Egentligen ska det nog inte vara alltför läskig men är man som mig och är livrädd för spöken och sånt så är det otroligt svårt att inte bli rädd av det här. Så vidare bra gjord är inte Mystery 6 utan anledningen till att jag tittade är som sagt för att det var Super Junior som var med. Är man inte ett fan av dom bör man inte titta då jag tror att man inte riktigt kommer uppskatta allt på rätt sätt. Men är man som mig, ett stort fan, då tycker jag absolut att man ska titta. Bara man gör det mitt på dagen i ett ordentligt upplyst rum...



Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2012-01-15 19:25:30

jag har några frågor:

älskar du k-pop?

är du ett jätte stort fan av super junor och SNSD?

vill du flytta till korea?

Postat av: Jonna

Publicerad 2012-01-15 19:26:48

jag menade super junior

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela