thewindblows

Med en kärlek för Asien!

MBLAQ Sesame player.

Publicerad 2011-11-09 17:24:38 i K-drama.,

Konnichiwa! :)

För någon dag sedan roade jag mig med att titta på MBLAQ Sesame Player. (13 avsnitt.)
En korensk variety show med kpop-gruppen MBLAQ.
Ingen speciell handling förutom en "stinkande intervju", meningslösa lekar och massor av roliga klipp.
En riktigt bra show som verkligen får en att skratta.
Men för att man ska förstå lite måste man nog ha tagit reda på vilka medlemmarna i bandet är, då blir det ännu roligare.
Det enda som jag tyckte var lite tråkigt var att maknae Mir inte var med.
Han hade haft operation och behövde vila väldigt mycket.
Men trots att jag tycker Mir är den roligaste av dom alla som lyckades de andra fyra killarna (Joon, G.O, Seungho, Thunder) att roa mig till massor av skratt.






Kommentarer

Postat av: [lisabjernhagen]

Publicerad 2011-11-13 13:48:39

roligt att du är så intresserad av japan :)



Jag driver en alternativ, lila blogg där jag fokuserar på alternativ klädstil och musik. Min stil är i synnerhet annorlunda och jo, jag har knallila hår. Sjunger även i ett metalband. Jag lovar att du inte stött på något liknande hos mig! I promise I'm worth your attention. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela