thewindblows

Med en kärlek för Asien!

God morgon lördag!

Publicerad 2011-11-26 09:32:09 i Allmänt.,

Ohayou! :)

Fortfarande är den dumma hostan kvar. Men som tur är har jag varit hos läkarn i torsdags och då fick jag en starkare hostmedicin utskriven och som tur är hjälper en hel del, inte mot all hosta men mot det värsta iaf. Det är så skönt!

Idag, efter en veckas isolering, ska jag åka till Ockelbo, till Katarina. Eftersom hon jobbar idag ska vi mötas på stationen fem och ta tåget tillsammans. Så fram tills det blir jag nog soffliggande, är inte helt pigg än som sagt och ska ju orka vara vaken ikväll också.

Arashi, min nya kärlek. Speciellt Aiba som står i mitten.
Snygga killar!



Kommentarer

Postat av: Wilma Stenhardt

Publicerad 2011-11-26 10:02:32

Cool blogg!:)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela