thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Fredag!

Publicerad 2011-11-11 21:08:30 i Allmänt.,

Konbanwa! :)

Ibland funderar jag på om någon bytt hjärna med mig, iaf delvis.
Just nu längtar jag supermycket efter snö, kyla och en riktig vinter.
Kan ni förstå att någon som hatar det så mycket som jag gör faktiskt kan längta till det?
Jag undrar ibland hur det står till i huvudet på mig, haha.

Har haft en jobbig och stressig vecka, därav den dåliga uppdateringen.
Jag har inte haft vidare mycket energi till att göra annat än det nödvändiga.
Men nu är det äntligen helg och dags för mig att ladda upp batterierna så hoppas jag att nästa vecka blir bättre.

Nu är det dags för lite fredagsmys till senaste avsnittet av The Vampire Diaries.

I like!
Snyggingar i CN Blue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela