thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Kom änglar, kom älvor.

Publicerad 2011-05-22 09:58:54 i Allmänt.,

Hej! :)

Så vad har jag haft för mig på senaste tiden då?

Inte sådär jättemycket intressant egentligen.
Jobbat mycket, bra med pengarna.
Har tagit tag i det här med körkort ordentligt så nu är det på gång.
Japanskan har blivit väldigt utdragen, så imorgon ska jag ha den sista lektionen.
Jag har kommit igång med träningen ordentligt igen, härligt!

Dagarna rullar på snabbt nu.
Men det är härligt det med.
För jag längtar tills den 2 januari 2012.
För då händer något grymt roligt.
Något jag har velat i flera år nu och äntligen är ett datum bestämt.
JAG SKA BÖRJA SKOLAN I JAPAN OCH LÄRA MIG JAPANSKA!!!!

Osminkad och nyvaken!


Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-05-23 22:35:28

OMG! JAPAN! FYFAN VA ROLIGT, GRATTIS!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela